7 Adımda Evde Çağrı Merkezi Kurarak Para Kazanma Yolları

Oturup para kazanmak isteyenler veya işe gidemeyenler için evde bir çağrı merkezi kurmak kötü bir fikir değildir. Bu çalışmanın en iyi yanı, sistemi kurmak için fazla sermaye gerektirmemesidir. Evde iş yaparak para kazanmak isteyen anneler, ev hanımları ve gençler için bir çağrı merkezinde çalışmak iyi bir iş fırsatıdır. Günümüz dünyasında insanlar dışarıda iş aramak yerine evde iş arıyorlar.

Evde Çağrı Merkezi Nasıl Açılır
Evde Çağrı Merkezi Nasıl Açılır

Evde Çağrı Merkezi Nasıl Açılır

Son yıllardan evden çalışanların sayısı oldukça arttı ve her geçen gün evde çalışan sayısı artmaya devam ediyor. Peki, bu sektörlerden biri olan evde çağrı merkezi nasıl açılır?

  1. Evde sessiz bir oda bulun. Bu odayı çalışma alanı gibi düzenleyin. Gerekirse, yeni süslemeler ekleyin. Odanın ofis işleri için uygun olduğundan emin olun, çünkü müşteri sizi bir iş için ziyaret etmek isteyebilir.
  2. Sanal çağrı merkezi için gerekli olan bilgisayar, çoklu telefon hatları, yazı defteri ve kulaklık gibi gerekli tüm malzemeleri toplayın.
  3. Kurulum görevleri için temel sanal çağrı merkezi yazılımı gerekir. Bu yazılıma ek olarak, sesi netleştirmesi gerekebilecek yazılımlar da yüklemelisiniz. Tabii ki, temel olarak bilgisayar yazılımlarını unutmayın.
  4. İlk olarak, en az üç müşteriyi hedeflememelisiniz. Gelecekte istediğiniz kadar içerik ekleyebilirsiniz. Üç telefon hattını ayrı ayrı alın, farklı müşteriler için farklı telefon numaraları almanızı öneririz. Yazdığınız etiketteki müşterinin adını telefona yapıştırın.
  5. Çalışma sisteminizi tanımlayan bir iş planı hazırlayın. Plan her işletme için geçerlidir. Ne kadar çok online ödeme, nakit, kredi kartı ve diğer ödeme yöntemleri o kadar iyidir. Bu şekilde, müşterilere ödeme kolaylığı ve daha fazla çalışma sunabilirsiniz. Mali zorluklarınız varsa, akrabalarınız ve arkadaşlarınız size yardımcı olabilir.
  6. İlk başlarda diğer firmalardan yardım alabilirsiniz. Örneğin kazancın bir kısmına ortak olup başka bir firmanın ürünlerini satabilirsiniz.
Evde Çağrı Merkezinin Avantajları Nelerdir
Evde Çağrı Merkezinin Avantajları Nelerdir

Evde Çağrı Merkezinin Avantajları Nelerdir

Evden çalışan hesap temsilcileri işinizi gerektiği gibi genişletmenizi sağlar. Düzenli çalışma değişiklikleri ve yoğun saatlerde temsilci sayısını artırabilir ve normal iş günlerinde temsilci sayısını tekrar azaltabilirsiniz.

Bunun yanında maliyet anlamında da size avantajlar sağlar.Telefonla pazarlama çağrı merkezi çalışanları şirkete çok fazla zaman ve para tasarrufu sağlayabilir. Uzak çağrı merkezi çalışanları için BT ekipmanı, bakım maliyetleri ve ek ofis maliyetlerinden tasarruf edebilirsiniz.

Ayrıca 7/24 hizmet verebilmenin de bir avantaj olduğu gerçektir.Ev ofisi personeli dünyanın her yerinde ve farklı saat dilimlerinde çalışabilir. Çağrı merkezi çalışanlarının evden çalışma zamanını da kolayca yönetebilirsiniz.

Bazı ajanlar çağrı merkezinde meşgul olmak istemeyebilir. Ancak şirketinizin yüksek vasıflı bir müşteri temsilcisini ofis ortamında çalışmaya zorlaması ne kadara mal olur?

Mükemmel satış becerileri veya üst düzey problem çözme becerileri olan çağrı merkezi çalışanlarının evden çalışmasına ve çağrı merkezlerinin kalitesini yeni bir seviyeye çıkarmasına izin verebilirsiniz.

Evde Çağrı Merkezinde Hangi Hizmetleri Verebilirim
Evde Çağrı Merkezinde Hangi Hizmetleri Verebilirim

Evde Çağrı Merkezinde Hangi Hizmetleri Verebilirim

Çağrı merkezi işletmesi hizmet sektöründeki en değerli işlerden biridir. Finans merkezlerinde çalışan çağrı merkezi çalışanları, müşterilerin finansal ürünleriyle ilgilenmelerine ve banka politikalarıyla ilgili soruları yanıtlamalarına yardımcı olabilir.

Sağlık ekibinde çalışan çağrı merkezi personeli, sigorta başvuru sürecine yardımcı olacak ve hastaları hakları hakkında bilgilendirecektir.

Satış şirketlerinde çalışan çağrı merkezi temsilcileri ürünle ilgili çağrıları yanıtlar, şikayetleri ele alır veya ödeme konularını müşterilerle tartışır.

Evde Çağrı Merkezi Ne Kadar Kazandırır
Evde Çağrı Merkezi Ne Kadar Kazandırır

Evde Çağrı Merkezi Ne Kadar Kazandırır

Çağrı merkezini evden çalışmaya çağıran kişilerin maaş, maaş + sigorta primi veya sadece sigorta primi ödemeleri gerekmektedir. Sabit bir maaş yöntemi olabilir, çalışma saatleri içinde işverenin vardiya sistemine bağlı kalabilir ve asgari maaş alabilirsiniz.

Ancak, yüksek düzeyde güven ve ikna ettiğimi veya yeteneğiniz varsa, premium fiyatlandırmayı da kazanabilirsiniz. Kazanç genellikle gösterilen performansa göre değişebilmektedir. Örneğin günde 100 telefon görüşmesinden yarısını satış anlamında bağlarsanız bunlardan komisyon alırsınız.

Bu komisyonlar maaşınıza eklenir ve geliriniz artar. Ortalama olarak görüşmelerin yarısını komisyon alacak derecede bağlayan çalışanlar maaşlarıyla beraber 3 bin tl gibi bir rakam kazanmaktadır. Ancak bu rakamlar pek çok faktöre göre değişebilmektedir.

Evde Çağrı Merkezi için Neler Gerekir
Evde Çağrı Merkezi için Neler Gerekir

Evde Çağrı Merkezi için Neler Gerekir

Evde çağrı merkezi için pek çok şart vardır. Bu şartlardan en önemlisi öncelikle evde uygun bir ortam veya oda olmasıdır. Bu ortam çalışma yapabileceğiniz ve sessiz olabilecek bir şekilde düzenlenmelidir. Bu aşamadan sonra mecburi şart olan internet alt yapısı oldukça hızlı olmalıdır.

Yine buna bağlı olarak sizi yarı yolda bırakmayacak bir bilgisayar ve telefon hattı gereklidir. Bir telefon ve bu telefon görüşmelerinizi kolaylaştıracak mikrofonlu kulaklıkta önemli diğer gereçlerdendir.

Hizmet Alacak Kişileri Nereden Bulurum

Hizmet alacak kişiler bulma oldukça yorucu ve zaman isteyen bir süreçtir. Öncelikle düşünülmesi gereken şey kâr veya para değil markanızı veya ürününüzü insanlara tanıtmaktır. Bu süreçte özellikle internet teknolojisini kullanarak insanları kendinize çekmeniz gerekir.

Eğer hizmet alacak kişiler hizmeti almaya hazır değilse o zaman devreye ilişki yönetimi girer. Bu kişilere hizmetinizin faydalı veya avantajlı olduğunu gösteren smsler ,mailler atarak zamanla size dönmesini bekleyebilirsiniz.

Hizmet Alacak Kişileri Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Hizmet Alacak Kişileri Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Hizmet Alacak Kişileri Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Dikkat edilmesi gereken en temel husus hiç kuşkusuz iletişim. İletişimi kötü olan kişiler her zaman problem yaratacaktır. Bu yüzden en fazla önem verilmesi gereken şey iletişimdir.

Bunun dışında her sektörde olduğu gibi bu sektörde de kötü niyetli kişiler olacaktır. Hizmet alacak kişileri seçerken muhakkak güven duyabilmenizi sağlayan bilgileri kendisinden almanız gerekir.

Emre DAL

2008 yılında ilk web sitemi açtım. 200+ projede yer alarak, web tasarım, wordpress ve seo alanında her gün güncel bilgiler ile kendimi geliştirmeye devam ediyorum. Kripto paralara ise ayrı bir merakım var. Web sitemin amacı; farklı kategorilerde araştırmacılara güncel ve trend bilgileri sunmak.

Kategorideki Rastgele Yazılar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir