Seo

SEO karmaşık bir konu olabilir. Google’da “SEO” araması yaklaşık 500 milyon sonuç döndürür. Bu, bir ömür boyu herkesin okumayı umabileceğinden çok daha fazlası.

Bu makalede, SEO temellerini özetleyeceğiz. Bu, aramadaki görünürlüğünüzü artırmak ve daha üst sıralarda yer almak için kullanabileceğiniz basit işlem için ipuçları olacak.

Yeni başlayanlar beş basit SEO ipucu:

  • Araştırma ve Kullanım Alakalı Anahtar Kelimeler

Anahtar kelimeler başarılı SEO’nun temelidir. Potansiyel müşterileriniz bir arama motoru kullandıklarında ne ararlar? Çoğu küçük işletme için bu, ne yaptığınızın ve nerede yaptığınızın bir kombinasyonu olacaktır.

Birlikte iyi bir anahtar kelime seçimi yaptığımızdan emin olmak için burada kullanabileceğimiz bazı araçlar ve stratejiler vardır: Potansiyel anahtar kelimelerle beyin fırtınası yapın; Anahtar kelime araştırma aracını kullanın.

İpucu 1: Potansiyel müşterilerinizin sunduğunuz ürün ve hizmetleri ararken kullandıkları anahtar kelimeleri belirleyin ve önceliklerini belirleyin.

  • Sayfa Başlıkları ve Meta Açıklamaları Optimize Edin

Anahtar kelime listenizi aldıktan sonra sayfa başlığınızı optimize etmek istersiniz. Bunun, sayfada gösterilenlerin değil, sahnelerin HTML öğesinin arkasında olduğunu unutmayın. Bu genellikle web sitenizin kontrol panelinde (CMS) veya SEO eklentinizde düzenleme yapın.

Burada yapmaya çalıştığımız şey, anahtar kelimelerimizi sayfanın başlığına doğal bir şekilde sokmaktır. Sayfa başlıklarının arama sonuçlarında gösterilenler olduğunu hatırlamamız gerekir, bu nedenle sayfanın ne hakkında olduğunu açıkça belirtmeyi ve bir kullanıcıyı girişimizi tıklamaya ikna etmeyi amaçlıyoruz.

İpucu 2: Anahtar kelimelerinizi içeren açıklayıcı başlıklar ve meta açıklamalar yazın ve organik trafiğinizi ve sıralamanızı iyileştirmek için anahtar pazarlama mesajlarınızda örgü yapın.

  • Sayfa İçeriğini Optimize Edin

Sayfa başlıklarımız ve meta açıklamalarımız optimize edildiğinde, sayfa içeriğimizi de optimize etmek gerekmektedir. Anahtar kelime araştırmamız, bize arkalarında aynı niyetleri olan alakalı terimlerin bir listesini sağlamalı.

İlk olarak, sayfadaki başlığı ve alt başlıkları göz önünde bulundurun. Bunlar, doğal olarak anahtar kelimelerinizi içerecek şekilde optimize edilebilir.

İpucu 3: Daha geniş bir arama terimi aralığının görünürlüğünü artırmak için başlıklarınızı, içeriğinizi ve resimlerinizi optimize edin.

  • İşletmenizi Web Üzerinden Optimize Edin

Web siteniz SEO çabalarınızın merkezinde yer alır, ancak bu, işletmenizin listelendiği tek yer değildir. Arama motorları, bu bilgileri işletmenizle ilgili bilgilerle birlikte, güven oluşturmanıza ve ne yaptığınızı ve nerede yaptığınızı anlamanıza yardımcı olmak için kullanır.

İpucu 4: İşletme girişlerini ve sosyal medya profillerini yaptığınız şeyle ve nerede yaptığınızla güncelleyin.

  • İlgili Bağlantılar Oluşturun

Bağlantı oluşturma, rekabetçi anahtar kelimelerin görünürlüğünü artırmak için önemli öğedir. Ancak, bağlantı kurma kötü bir üne sahiptir – ve genellikle haklı olarak. Bağlantılar arama motorunuzun görünürlüğüne yardımcı olabilir ve zarar verebilir.

İpucu 5: Web sitenize ve içeriğinize alakalı ve kaliteli bağlantılar oluşturun.

  •  fotoğrafı

    Anahtar Kelime Bulma, Nasıl Seçilir, Araçları Nelerdir

    Dijital ortamda bilgilerin oldukça sık kullanılması, aranan bilgileri ve dosyaları bulabilme gün geçtikçe zorlaşıyor. Arma motorlarında istenilen bilgiye sahip olmak için gerekli kelimeleri kullanmada yetersiz kalınabiliyor. Bu durumda bilgiye ve doğru adrese ulaşmada sıkıntı olabiliyor. Arama Motorlarında Etkili Anahtar Kelime…

  •  fotoğrafı

    Seo Nasıl Yapılır

    Seo nasıl yapılır sorusu son zamanlarda içerik üreten veya kendi sitesini yöneten herkesin aklına takılmaktadır. SEO’nun bu kadar çok ilgi çekmesinde ki sebep elbette ki arama motorlarında üst sıralarda listelenmenin anahtarı olmasıdır. SEO çalışmaları çok geniş bir alanı kaplamaktadır. Site…

  •  fotoğrafı

    Seo Çalışmasının Maliyeti Ne Kadardır

    Dijital platformlarda var olmanın en büyük anahtarı şüphesiz ki Seo uygulamaları olmaktadır. Firmalar rakiplerinin önlerine geçebilmek için Ve SEO’nun önemini fark ettiklerinden bu yana akıllarına takılan en büyük soru “ seo çalışmasının maliyeti ne kadardır “ olmaktadır. Ne yazık ki…

  •  fotoğrafı

    Site içi (On-Page) Seo Nasıl Yapılır

    On Page SEO yani Türkçeye çevrildiği zaman İç SEO, özellikle Blog sahibi olan ve Blog yazıları yazan ve yayınlayan kişiler için özellikle önemlidir. Bu işi yapan kişilerin site içi (On-Page) seo nasıl yapılır konusunda bilgi sahibi olması sitenin arama motorlarında üst…

  •  fotoğrafı

    Site Dışı (Off-Page) Seo Nasıl Yapılır

    Of Page SEO veya Backlink diye bilinen dış seo genel seo çalışmalarının en önemli bir kısmını içermektedir. Genel Seo çalışmalarının yüzde 35’lik kısmı iç seo iken yüzde 65’lik kısmı ise dış seo çalışmalarıdır. Genel çalışmalarınızda site dışı (Off-Page) seo nasıl…

  •  fotoğrafı

    Seo Araçları Nelerdir

    Seo, internette arama motorlarında daha iyi sonuç alabilmek ve yükselmesini sağlamak amacıyla yapılan çalışmalardır. Ücretli ve ücretsiz pek çok seo aracı vardır. Seo uzmanlarının ve diğer kullanıcıların en çok kullandığı seo araçları nelerdir? sorusuna cevap verilirse; Ahrefs: Site tarayıcısı içerisinde…

  •  fotoğrafı

    Seo Nedir

    İnternet ortamında en çok kullanılan kelimelerden biri SEO’dur. SEO genel olarak kaliteli içeriklerin yer aldığı sitelere denilmektedir. SEO içerikler, kişilerin en çok arama yaptıkları konuları içermektedir. İnsanların her zaman kaliteli ve doğru içeriklere ulaşmasını sağlayan SEO içerikler, Google tarafından optime…

  •  fotoğrafı

    Rakip Analizi Nasıl Yapılır

    Piyasada var olan ya da yeni var olmaya çalışan her marka, işletme, hizmet ve şirket için rakipler en önemli faktörlerdir. İçerisinde bulunulan pazara ve satışlara yön veren rakipler, küçük büyük fark etmeksizin mutlaka dikkate alınmalıdır. Yapılan bütün girişimler incelenmelidir. Seo…

  •  fotoğrafı

    Organik Trafik Nasıl Yükseltilir

    SEO’nun ne kadar önemli olduğu artık tartışılmaya gerek olmayan bir konu olarak karşımıza çıkmaktadır. Her zaman değiştirilen algoritmalar dolayısı ile tam olarak hangi araçların işe yaradığı tam olarak bilinmese de genel geçer bazı noktaların etkinliği belirlenmiş olmaktadır. Ancak arama motorlarında…