Papuska Marketing Nedir, Kazanç Planı ve Üye Olma Adımları

Papuska Marketing Nedir

Papuska Marketing nedir sorunuza cevap vererek makalemize başlayalım. Kısaca pazarlama sorunu olan üretici & ithalatçı firmaların ürün ve hizmetlerini yurt genelinde gerçek tüketicilere ulaştırmayı, bunu yaparken tüketiciler için de ciddi kazançlar sunmayı hedefleyen pazarlama projesidir.

Projede ana çıkış kaynağı pazarlama ihtiyacı olan firmaların ürünlerini ön planda tutmak olsa da aynı zamanda farklı kesimden tüketicilerin günlük hayatta kullanabilecekleri ürünleri de satışa sunarak geniş kitlelere ulaşmayı hedefleyen çok yönlü portaldır.

Kazanç sağlamak isteyen tüketicilerin yanı sıra projeden ciddi kazanç elde etmek isteyen girişimciler ve network marketing girişimcileri için ciddi avatantajlar sunmaktadır.

Papuska Marketing kazanç planı
Papuska Marketing kazanç planı

Papuska Marketing Kazanç Planı

Papuska marketing kazanç planı aşağıda ki gibi kolay basit ve anlaşılırdır. Sistem ikili sistemlere benzeyen fakat 2*12’li Matris yapı olarak inşa edilmiş klasik ikili sistemlerde dış kollara alt alta katılımcıların kaydedildiği ve kısa koldan prim yerine iç kolların doldurularak ilerlediği bir matris yapıdır. Diğer matris yapılardan farkı ise cirodan değil alt kademelerdeki aktif 100 puanlık alışverişler üzerinden her bir kademe için belirtilen prim puanlar dağıtılmaktadır.

Genel katılımcılar ilk 10 kademedeki toplam 2048 katılımcı üzerinden prim alabilirken belirli kariyerde olanlar ise ilk 12 kademedeki yaklaşık 8000 kişi üzerinden prim alabileceklerdir.

Papuska Marketing Avantajları Nelerdir

Katılımcı 100 puanlık alışverişini yaptıktan sonra Papuska Ağacında sponsoru tarafından kendi altındaki ilk boş konuma yerleştirilir. 100 puanlık alışverişte üyenin seçeceği ürünlere göre 100-200 tl arası değişmektedir. Küçük bir bütçe ile projeye dahil olunabilmektedir.

İkili sistemlerdeki gibi sağ sol kol yerine kademelerin dolarak ilerlemesi üzerine kurulduğu için sponsor üye ayrımı yapmadan yeni kayıtları alt kademesindeki ilk boş yere kaydedeceğinden özellikle ekip kurmakta zorlanan katılımcılar için ciddi bir avantaj sunmaktadır. Grubun yarısının aktif çalışması diğerlerinin de ciddi kazançlar elde etmesini sağlayacaktır.

Küçük bütçelerle dahil olunmaktadır. Papuska projesi üyelerinden yüksek miktarda paket ya da ciro yapmasını değil projeyi yeni katılımcılara ulaştırmasını bekler. Çoklu katılımcı üzerine inşa edilmiş bir yapıdır. 10 üyenin 1000 liralık cirosu yerine 50 üyenin 200 liralık siparişini hedefler.

Kendine ait ürünleri yoktur. Markalaşma yolunda ürünlerini gerçek tüketiciye ulaştırmayı amaçlayan firmaların projeye uygun ürünlerini dönemsel olarak sistemde satışa sunar. Farklı kategoride onlarca ürün olduğundan farklı tüketici kitlesine de hitap eden ürünler dinamik bir özelliğidir. Sadece sağlık alanında değil eğitim ve hizmet sektörü ürünleri de satıştadır.

Projede azınlık bir grubun ciddi kazançlar sağlaması yerine çoğulcu katılımcının prim kazanması üzerine kurulmuştur. Alt kademeden gelen yeni kayıt ve alışverişler üst kademedeki katılımcılara prim olarak yansıyacağı için onların da tekrar sipariş vermesini ve prim kazanmasını sağlayacaktır.

Proje eğitimlere önem vermektedir. Şimdilik zoom eğitimleri ile salgın sonrası süreçte ise akademik eğitimlere öncelik verecektir. Projede network marketing deneyiminiz olmasa bile gelir elde etmenizi kolaylaştıracak unsurlar yer alacaktır. Profesyoneller için de ciddi anlamda gelirler sunmaktadır. Projenin hedefi sürekli artan sürdürülebilir gelirler sunmaktır.

Farklı marketing girişimcileri de açık olan Papuska’da hangi kariyerde olursanız olun başka bir network firmasında da aleni olarak çalışma hakkı verir. PROJE, ürün, kilo ve hastalık danışmanlığı yerine proje danışmanlığı yapmalarını bekler katılımcılarından. Projede isteyen filtre kahve satın alabilir isteyen vitamin. İsteyen eğitim seti isteyen danışmanlık hizmeti. Farklı tüketici kitlesinde hitap eden Papuska kolay, kopyalanabilir ve sürdürülebilir olmayı hedeflemektedir.

İki ana gelir kaynağı vardır. Birinci kademe gelirlerinin dağıtıldığı Papuska Ağaç Geliri bir de ekip geliri vardır. Ayrıca kariyer ödülleri gibi veya her belli bir limitin altında kalan katılımcılarını ayrı bir çekilişle vereceği ödüller gibi teşvik edici gelirleri vardır.

Papuska Marketing nedir
Papuska Marketing nedir

Papuska Marketing Nasıl ve Kim Tarafından Kuruldu

Papuska Marketing 2005 yılından bu yana Network Marketing sektöründe aktif olarak yer almış Eğitimci Yazar Sosyolog Cengiz BAHAR tarafından İstanbul’da kurulmuştur. Sadece network firmalarında networker olarak değil aynı zamanda firma ve ekiplere verdiği network marketing eğitimleri ile de sektörde eğitim alanında da çalışmalar yapmıştır. Bazı network marketing firmalarının kuruluşunda danışmanlık olarak da görev yapmıştır.

Aynı zamanda kişisel gelişim, iletişim alanlarında ulusal alanda satışta olan 8 adet kitabı bulunmaktadır. Son yıllarda sektördeki gelişmeler ve sorunlar üzerine farklı makaleler yayınladığı gibi 2014 yılında NETWORK MARKETİNG BAŞARILI OLMANIN 40 YOLU adlı kitabı da çıkmıştır.

Sektördeki sorunları ve on binlerce girişimcinin uzun süre firmalarda aktif yer alamadığı, kurulan ekiplerin dağılması ve şirketlerin üye bazlı yerine ciro bazlı düşünmelerinden kaynaklanan hatalardan yola çıkarak PAPUSKA PROJESİNİ inşa etmiştir.

Alanında uzman deneyimli network marketing duayenlerinin de yer aldığı ekip tarafından proje geliştirilmiştir. Çalışma sistemi olarak 2li sistemlere benzeyen ama iç kolların doldurularak ilerleneceği ve küçük bütçelerle dahil olunarak kimsenin bütçesini zorlamadan ve kazandır kazan üzerine kurulu bir sistem ortaya çıkarılmıştır.

Diğer firmalara bir alternatif olarak değil yaşadıkları sorunlardan dolayı sektöre küsmüş, umutsuz ve bıkmışları toparlama aynı zamanda bir şeyler yapmak isteyip de yapamayan girişimcileri de aktif olarak yönlendirme amacı taşımaktadır.

Papuska Marketing yeni kurulmuş yerel network marketing firmalarının ürünleri de sisteminde bulundurarak onların da tanınmasında yardımcı olacaktır. Bu yönü ile de sektöre yeni bir bakış açısı getirmektedir. Amerikada’ki gibi kişilerin aynı anda birçok firmada çalışıyor olmasını modellemiş katılımcılarını aynı zamanda kendi potansiyellerine uygun projelerde de yer alması açısından teşvik eden bir proje olma özelliği taşımaktadır.

Eğitimlere önem veren Papuska salgın sonrası akademik anlamda network marketing girişimci eğitimleri de planlamaktadır. Bünyesinde dönüşümlü olarak farklı firmaların ürünlerine yer verecek ve özellikle pazarda yer edinemeyen kaliteli ürünleri yine kendi katılımcı havuzuna sunacaktır.

Bu alanda da firmalar için farklı bir reklam yeri olma özelliği taşımaktadır. Papuska Marketing Ocak 2020 yılı itibariyle temelleri atılmış salgın kaynaklı nedenlerden dolayı 1 Temmuz’da üye kayıtlarına başlamış Ekim itibariyle ilk satışlarına başlamış ve yeni marketing sistemine ise 1 şubat itibariyle geçişini yaparak 2021’de adından çok bahsedilecek bir proje olarak sahalara inmiştir.

Aklınıza takılan diğer sorular için SIKÇA SORULAN SORULAR Bölümünü inceleyiniz ve üst bölümde yer alan VİDEO TANITIM sunumlarını takip edebilirsiniz. Papuska Marketing üye olmak için www.papuska.org sitesini ziyaret edebilirsiniz. İletişim Hatları: info@papuska.org 0850 3059016

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir